data-ad-format="auto" data-full-width-responsive="true"> Ma már sok rendelőben végeznek a fogászati beavatkozásokkal kapcsolatos altatást. A kezelés során a páciens nincs magánál, alszik, és miután felébred, nincsenek emlékei a kezelésről. Emlékek nélkül nem éli át a kellemetlenségei a fogászati kezelésnek, a fogorvosi fúró hangjára sem emlékszik. Az altatáshoz nem szükséges már egy-egy előzetes kivizsgálás, ugyanis teljesen kockázatmentes, sőt egy altatással egybekötve akár több fogászati beavatkozás is elvégezhető.

Kezelés az altatás alatt

Túlnyomó többsége a pácienseknek félelemmel van tele, amikor a megérkezik a fogászati rendelőbe, ami miatt előfordul, hogy maga a beavatkozás lehetetlenné válik. Ezt el lehet kerülni, mégpedig altatással.

Az altatással egybekötött fogászati kezelést természetesen altató szakorvos végzi. Az altatás intravénásan történik, altató és, nyugtató, és fájdalomcsillapító szereket kapnak a betegek. Az altatás mellett a kezelés helyén, lokális fájdalomcsillapítás mindig történik. Miután a fogorvos befejezte a kezelést, az aneszteziológus felfüggeszti a gyógyszerek adagolását a vénába.

Fontos információk az altatással kapcsolatban

•        4 órával előtte tilos enni, és 2 órával előtte pedig inni
  •        Tilos előtte és utána alkoholt inni és dohányozni
  •        A kezelést követően tilos gépjárművet vezetni, és kísérőre van szükség