Amennyiben félelme van a fogorvostól, akkor Önnek tökéletes találmány lesz a virtuális szemüveg, melyen keresztül a fogászaton olyan filmet nézünk a fejünkre erősítve, amilyet csak szeretnénk.

Ki az, aki ne szeretné valahogy elkerülni a fogászati kezelést, vagy legalább gondolatban máshol lenni olyankor? Jó lehet, hogy amikor a fogászati beavatkozás zajlik, és zsibbadunk, vagy komoly fájdalmat érzünk, éppen kedvenc sorozatunkat nézzük a tv-ben, és arra figyelünk, éppen mi történik. Tökéletesen alkalmasak erre a célra a fejünkre erősíthető kis monitorok.

Nagyon jó ötletnek tűnik, hogy ezzel tereljék el a fogorvosok a pácienseik figyelmét, mert így a koncentráció nem 100 %-ban a fogászati beavatkozásra fókuszál, hanem a filmre is, ezáltal, mivel nem minden idegsejtünk koncentrál a fájdalomra, kevésbé fáj a fogászati kezelés. Bármilyen dolog, mely eltereli a figyelmünket, hasznos fogorvosunk számára, hiszen megkönnyíti munkáját. A fogászaton igen csekély az esélye annak, hogy beszélgetünk a kezelés alatt, és hozzánk hiába beszélnek, nem köti le kellőképpen a figyelmünket. A figyelemelterelésre találták ki a tévés megoldást, ami hasznosnak bizonyul ma már. Lehetőségünk van a technikai innováció segítségével, hogy kisméretű, már nem falra, hanem fejre szerelhető képernyőn keresztül a fogászaton a páciens tv-t nézzen. A korábbi megoldások, vagy a fogorvost zavarták, vagy pedig a falra szerelve nem voltak elég hatékonyak, és újra a foghúzás, a kezelés került a középpontba.
A legújabb fejlesztés, az In Chair TV, annyira jó térhatással rendelkezik, hogy úgy érezzük, mintha egy száz centis képernyőt nézünk, anélkül, hogy a fogorvosunkat zavarná!

Igazából a fájdalomcsillapító is elegendő lenne ahhoz, hogy ne a fogászati beavatkozásra fókuszáljunk, de sokkal humánosabb egy jó filmen idegeskedni, és így ülni a fogorvosi székben különösen azoknak, akik nagyon rettegnek a fúrótól. Jó hír, hogy a szemüvegekbe szerelhető tv egyben egy lejátszó is, így akár otthonról is hozhatunk hozzá filmeket.